Tak. Klient jest uprawniony do skorzystania z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów z pożyczkodawcami na zasadach określonych w ustawie z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i Rzeczniku Finansowym (Dz. U. z 2015 poz. 1348). Podmiotem uprawnionym w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich właściwym dla pożyczkodawców jest Rzecznik Finansowy (adres strony internetowej Rzecznika Finansowego: www.rf.gov.pl).
W celu rozstrzygnięcia sporu, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
Wskazujemy również, że w celu bezpośredniego kontaktu i wyjaśnienia wątpliwości bądź złożenia reklamacji, możecie Państwo wysłać wiadomości e-mail do pożyczkodawców, z którymi podjęli Państwo współpracę.